Jag har fått meddelande om att min faktura inte är betald. Jag har kortbetalning som betalningsmetod och jag har inte haft några problem med betalningar innan. Jag har kontrollerat att det finns pengar på kontot och gått in på mitt Vimlakonto för att en ny dragning ska göras vid 2 tillfällen nu.
När görs en ny dragning? Funkar inte betalningsmetoden längre?
Bästa svar av Felix_Vimla
Hej
Jag beklagar att du har inte kunnat betala din faktura med kort. Förra veckan hade vi störning med det betalningssystemet vi användaer för kortbetalningar då vi behövde starta om hela systemet. Just nu testar vi fortfarande att allt funkar och i fall att vi inte kunna göra dragning, kommer vi att göra ett nytt försök inom de nästkommande dagar.
Om du hart fått SMS att din betalning kunde inte genomföras och att ditt abonnemang kommer att spärras kan jag försäkra dig att ditt abonnemang kommer överhuvudtaget inte att spärras då felet ligger med vårt system.