✅ Besvarat

nytt betalkort

  • 5 augusti 2020
  • 5 svar
  • 71 visningar

hej
jag kan inte få mitt nya kontokort kopplat som betalnings metod, får bara felmeddelande. jag har haft kort betalning som betalmetod innan men har fått ett nytt nu. ja har en obetald räkning som jag vill kunna betala! tack

icon

Bästa svar av BRM 5 augusti 2020, 10:38

Fick precis det här svaret i chatten för samma problem med att lägga in nytt kort och hantera obetald faktura, funkar inte för mig ännu men ska testa senare idag.

 

Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @neor,

Oj, jag beklagar att du inte kunnat lägga till ett nytt betalkort i Mitt Vimla. Jag har kikat i systemet och gjorde en refresh på ditt abonnemang nu då borde du kunna lägga in det nya kortet. Kan du testa igen och om det fortfarande inte går kan du svara här i tråden så kan jag felsöka vidare! :relaxed:

Fick precis det här svaret i chatten för samma problem med att lägga in nytt kort och hantera obetald faktura, funkar inte för mig ännu men ska testa senare idag.

 

Hej igen, 

Nej det fungera fortfarande inte. 

Hoppas på en lösning snart då jag får ett medelande varje dag om att mitt abonnemang stängs av om jag inte betalar. Va kan vi göra då?

Hej

Jag har uppdaterat kortuppgifter men kan ej betala fakturan för september eller oktober.

Det märkligaste är dock att det gamla kortet löpte ut i november förra året och betalningarna fungerade t.o.m. augusti.

Det nya har dock samma nummer förutom cvv och datum.

Användarnivå 2
Emblem +16

Hej @Örjan 

Just nu när vi drar pengar blir det lite kö i systemen och “betala nu” är inte riktigt betala nu då det ligger ett antal betalningar före som ska gå igenom.Vänta ett litet tag och prova igen så borde det fungera bättre.

Du är även välkommen att kontakta vår support. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16). 

Svara