Nytt Abonemang

  • 24 February 2016
  • 7 svar
  • 74 visningar

Jag tecknade abonnemanget från den 11 mars 2016. Ändå vill ni att jag ska betala från och med idag. Hur händer det ihop?


7 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Sådant här tar du bäst upp direkt med Vimla, antingen per mail hej@vimla.se eller över chatten. 

Användarnivå 5
Emblem +2

Intressant! Detta innebär alltså om det nu stämmer att man inte längre kan beställa i början av månaden och få den "gratis"?.

 

Jag ser gärna ett svar från Vimla här... @Petter

Användarnivå 6
Emblem +1

@MickeMM, man får fortfarande första månaden gratis. Problemet var väl, som jag tolkade inlägget, att februari räknades som hens första månad fast hen bara ville dra igång abonnemanget i mars. Men jag kanske missförstod?

Användarnivå 5
Emblem +4

Varmt välkommen till forumet @Micke1! :)

 

Jag misstänker att det är som @mlo skriver, att du beställt abonnemanget i februari men att ditt nummer flyttas till oss 11 mars. 

Abonnemanget du har hos oss fungerar med ditt tillfälliga nummer även i väntan på nummerflytten och därför betalar man normalt sett för abonnemnaget även i väntan på nummerflytt. 

Har du inte för avsikt att använda abonnemanget innan nummerflytten går det jättebra att kontakta oss, precis som @mlo skriver.

 

@MickeMM man får fortfarande samma kalndermånad man beställer kostnadsfri, precis som vanligt. 

Beställa nytt abonemang

 

När jag vill beställa genom  vimla på nättet då när jag bekräftar så kommer den klasiska ....Oj något gick fel , kontakta Vimla support.

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @Mexhid Vllasalija217 
 

Du får gärna kontakta vår support så vi kan kika på varöfr du inte kan beställa. 

Tänk på att varje abonnemang behöver en egen mail, i fall du redan har ett och försöker med samma mail igen. 

Svara