✅ Besvarat

Nummerflytt!

  • 6 October 2020
  • 4 svar
  • 171 visningar

Hej! Jag försökte precis beställa 18 GB abonnemang till mig, men min beställning nekades och det stod Felkod 13 får jag veta varför det inte gick att beställa? 

icon

Bästa svar av Nairi 6 October 2020, 23:40

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

4 svar

Felkod 13 brukar betyda att angiven epostadress redan används. Använd då en annan adress.

Ja eftersom jag råkade skriva en siffra fel när jag beställde mitt abonnemang och sen när jag fick mejl från er där det stod att nummer flytten nekades då försökte jag att beställa om på nytt och då gick det inte 

Ja eftersom jag råkade skriva en siffra fel när jag beställde mitt abonnemang och sen när jag fick mejl från er där det stod att nummer flytten nekades då försökte jag att beställa om på nytt och då gick det inte 

Jag har inte skickat något mail. Det kommer säkert från Vimlas kundtjänst. Detta är ett öppet diskussionsforum och jag är också kund.

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Nairi 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.