Mycket skitsnack från Vimlas sida.

  • 1 september 2017
  • 3 svar
  • 0 visningar

Efter att ni strulat ett flertal, för att inte säga massoor med gånger med att dra betalningen från mitt bankkonto så lovade ni dyrt och heligt att nu, nu skulle det minsann funka! Min betalning skulle dras den första varje månad! Dum som jag är så trodde jag på er. Det är den första september idag. Är betalningen dragen? Icke ett öre! Ni borde skämmas! Ni har ljugit mig rätt upp i ansiktet! Fy fan för er på ren svenska!


3 svar

Användarnivå 6

@stasun

Om du loggar in på Mitt Vimla ser du den här texten:

"Just nu håller surf- samtals och meddelandepotter samt tipsrabatter på att uppdateras. Om din betalning står som "Betalning pågår" så är den under behandling och beräknas vara genomförd senast på onsdag. Om du har faktura som betalmetod så kommer din faktura att skickas ut senast på onsdag"

Jag jobbar inte på Vimla och kan inte kolla hur det går med din betalning men jag skulle rekommendera att du har tålamod till torsdag morgon. Har dragning fortfarande inte skett så hör av dig till Vimla på chatt eller mail.

Hoppas att det ordnar sig.

Bara var lugn, det löser sig. Skulle det vara ett så stort problem att pengarna inte dras den första så kanske du ska byta abonnemang till någon som förstår hur allvarligt det är att pengarna inte dras den 1a..

Emblem +1

@stasun I fredags så skulle vi påbörja dragningen av samtliga betalningar. Men det uppstod ett strul i systemen som gjorde att vi inte kunde påbörja dragningen i tid. Igår på förmiddagen löste sig problemet och jag påbörjade då dragningarna.


Precis som @Spotify så tar det några dagar för betalningarna att gå igenom med vår nuvarande betalpartner, det är bland annat därför vi håller på att byta betalpartner så att allt ska gå snabbare och ske inom utlovad tid.


/Viktor


Svara