Fråga

Mitt SIM-kort har inte blivit kommit fram

  • 22 September 2021
  • 2 svar
  • 16 visningar

Hej,

 

Jag beställde ett SIM-kort för snart 3 veckor sedan men det har inte kommit fram. Jag har kontaktat support som sagt att dom skulle skicka ett nytt då dom trodde att det kunde ha blivit borttappat i posten, men det är snart två veckor sedan. Kontaktade support i fredags förra veckan också men har ännu inte fått svar.

Jag har alltså redan betalat för en månad med inte kunnat använda mitt kort på tre veckor eftersom det inte kommit, vilket är rätt irriterande. Hur får jag kontakt med någon som kan hjälpa mig? 


2 svar

Användarnivå 4
Emblem +25

Hejsan @Carl Jacob!
Vad roligt att du har hittat in på vårat forum! 

Ser inte att simkortet som vår support skulle ha skickats ut har gått ut till dig så jag har sett till att ett sim har gått ut till dig idag. 

Har du betalt för en period där vi har gjort så du inte kan använda ditt abonnemang, inte har haft täckning, så ska vi självklart se över en kompensation till dig. Detta görs via våran support som du hittar här: 

Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16).
 

Tack så mycket för hjälpen! Hoppas det kommer snart :)

Svara