Fråga

Misslyckade betalningsförök / Vimla har återkommande problem med sina hotfulla felaktiga utskick.

  • 15 oktober 2020
  • 2 svar
  • 29 visningar

Hej,

Eftersom detta hänt förut börjar mitt tålamod med Vimla ta slut. Det är under all kritik att ni skickar mess när ni hotar med att sim kortet snart spärras när betalningarna bevisligen gått igenom som vanligt. När man loggar in på mitt vimla ser allt ut som det skall. Frustrerande att ni inte har koll på era utskick.

/Niclas


2 svar

Ok jag ger Vimla ett halvt poäng. Det var en dragning för 6 månader sedan som trasslade pga Swedbank som dök upp igen… Nu är det löst och förhoppningsvis inte återkommande.

/Niclas

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Niclas124 

Skönt att det nu är löst! Om du har några funderingar kring din betalning är du välkommen att kontakta vår support. Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Svara