manuell betalning

  • 6 oktober 2015
  • 5 svar
  • 3 visningar

 

sinisa dosén

6 okt. 21:11 


Min dotters abonnenmang blev spärrad eftersom jag fick ett nyt kort.Jag skulle logga in och byta kort uppgifter och göra en manuell betalning.

Bytte precis uppgifterna för mitt nya kort, men under betalningar står det "betalning pågår"

Betyder det att betalningen kommer att gå igenom, eller måste jag göra nå´t annat?

 


5 svar

Användarnivå 6
Emblem +5

Om du lagt in det nya kortet och det nu står med på Mitt Vimla så lär Vimlas system försöka göra en dragning automatiskt kommande dygn skulle jag tro.

Om din dotters abonnemang fungerar så hade jag avvaktat och kontaktat Vimla när det gått ett dygn. Om abonnemanget är spärrat så ta kontakt imorgon kl 09 med Vimla i chatten så kanske de kan snabba på allt.

 

Chatten finns här:

https://vimla.se/kontakt

Tack för hjälpen, jag får göra så!

Vimla borde kunna erbjuda betalning via SWISH!
Användarnivå 4
Emblem +1

@Night77 Känns helt klart som att Swish kommer vara en rätt så självklar betalningsmetod i Sverige med tanke på dess popularitet. Lägg gärna Swish-betalning av Vimla-abonnemanget som förslag i Labbet/Idéer här: https://forumet.vimla.se/t5/Id%C3%A9er/idb-p/Labbet

Användarnivå 6
Särskilt lämpligt för en mobiloperatör, bra idé!

Svara