✅ Besvarat

ladda ner senaste fakturan?

  • 8 August 2021
  • 9 svar
  • 165 visningar

  • Frekvent användare
  • 13 svar

Hittar ingen knapp och ladda ner fakturan med? i mitt vimla och otydlig text i appen!

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 9 August 2021, 10:09

Visa original

9 svar

Användarnivå 5
Emblem +52

@CNystrom!
Förstår att det är något som är viktigt för dig. Där du har kortbetalning behöver du kontakta våran support varje månad för att de manuellt ska skicka ut en specifikation till dig. Vi har ingen bättre lösning idag för att vi endast har abonnemang till privatpersoner som vanligtvis inte behöver den typen av specifikation varje månad. 


Däremot precis som min kollega skrev tar vi självklart vidare din feedback och kanske har en bättre lösning i framtiden. 

Inte heller tillfredsställande med autogiro… vill betala med kort då det både är bonus & kopplat till mitt ekonomiprogram

 

Användarnivå 4
Emblem +27

@CNystrom,

Det är väldigt bra feedback och jag kommer att ta den vidare. Vill du ha automatiska betalningar samt även få momsspecifikationer så rekommenderar jag att du byter betalmetod till faktura och sen aktiverar autogiro :slight_smile:

Verkar ju väldigt osmidigt att göra det bara för att få en moms spex varje månad?! Varför fixar ni inte så man laddar ner den från mina sidor istället, eller mail åtminstone!?!?!

Användarnivå 4
Emblem +27

Hej @CNystrom,

Topp att du hojtar! När du har kortbetalningar så drar vi beloppet automatiskt från ditt kort vilket innebär att vi inte skickar dig någon faktura :blush:

För att se betalningsspecifikationerna kan du kika på ditt Mitt Vimla > Betalningar och klicka på den lilla pilen intill månaden.

Önskar du att ta emot specifikationer inkl. moms via e-post så kan du kontakta vår support som gärna hjälper dig med det:

Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16)
Mejl: hej@vimla.se 

Hej!

Jag har inte fått något mail med första fakturan. Nu är andra fakturan på g och inte den heller på mail… kan inte heller ladda ner den när jag loggar in… hur får jag fakturan???

dras automatiskt på kortet

 

… irriterande att inte kunna ladda ner på mina sidor…

Användarnivå 5
Emblem +52

Hejsan igen @L.K!
Tack för att du skriver in till oss igen!
Nej informationen om samtal till svenska telefonnummer sparar vi inte. Detta enligt GDPR att vi endast sparar den informationen vi behöver. Det vill säga ett samtal mellan ett svensk telefonnummer och ett annat är kostnadsfritt och därför behöver vi inte specificera det. Av denna anledning får vi inte spara sådana listor. 

Däremot hittar du listor på samtal till betalnummer samt utlandsnummer under förbrukning på mitt.vimla.se 

 

hej tack för svar, jag undrar om man kan se specifikation på samtal och meddelanden nånstans, tid, datum nummer och längd?

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @L.K,

Knappen att öppna fakturan på Mitt Vimla är avstängd för tillfället pga. att vi hade ett fel i början av månaden som just nu håller på att rättas till.

Under tiden kan du öppna fakturan via det mail vi skickat där fakturan finns med. Efter du öppnat fakturan kan du även ladda ner fakturan som PDF.

Svara