Hittar ingen knapp och ladda ner fakturan med? i mitt vimla och otydlig text i appen!
BĂ€sta svar av Emil_Vimla
Visa originalHittar ingen knapp och ladda ner fakturan med? i mitt vimla och otydlig text i appen!
BĂ€sta svar av Emil_Vimla
Visa originalHej
Knappen att öppna fakturan pÄ Mitt Vimla Àr avstÀngd för tillfÀllet pga. att vi hade ett fel i början av mÄnaden som just nu hÄller pÄ att rÀttas till.
Under tiden kan du öppna fakturan via det mail vi skickat dÀr fakturan finns med. Efter du öppnat fakturan kan du Àven ladda ner fakturan som PDF.
hej tack för svar, jag undrar om man kan se specifikation pÄ samtal och meddelanden nÄnstans, tid, datum nummer och lÀngd?
Hejsan igen
Tack för att du skriver in till oss igen!
Nej informationen om samtal till svenska telefonnummer sparar vi inte. Detta enligt GDPR att vi endast sparar den informationen vi behöver. Det vill sĂ€ga ett samtal mellan ett svensk telefonnummer och ett annat Ă€r kostnadsfritt och dĂ€rför behöver vi inte specificera det. Av denna anledning fĂ„r vi inte spara sĂ„dana listor.Â
DĂ€remot hittar du listor pĂ„ samtal till betalnummer samt utlandsnummer under förbrukning pĂ„ mitt.vimla.seÂ
Â
Hej!
Jag har inte fÄtt nÄgot mail med första fakturan. Nu Àr andra fakturan pÄ g och inte den heller pÄ mail⊠kan inte heller ladda ner den nÀr jag loggar in⊠hur fÄr jag fakturan???
dras automatiskt pÄ kortet
Â
⊠irriterande att inte kunna ladda ner pĂ„ mina sidorâŠ
Hej
Topp att du hojtar! NĂ€r du har kortbetalningar sĂ„ drar vi beloppet automatiskt frĂ„n ditt kort vilket innebĂ€r att vi inte skickar dig nĂ„gon fakturaÂ
För att se betalningsspecifikationerna kan du kika pÄ ditt Mitt Vimla > Betalningar och klicka pÄ den lilla pilen intill mÄnaden.
Ănskar du att ta emot specifikationer inkl. moms via e-post sĂ„ kan du kontakta vĂ„r support som gĂ€rna hjĂ€lper dig med det:
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16)
Mejl: hej@vimla.seÂ
Verkar ju vÀldigt osmidigt att göra det bara för att fÄ en moms spex varje mÄnad?! Varför fixar ni inte sÄ man laddar ner den frÄn mina sidor istÀllet, eller mail Ätminstone!?!?!
Det Ă€r vĂ€ldigt bra feedback och jag kommer att ta den vidare. Vill du ha automatiska betalningar samt Ă€ven fĂ„ momsspecifikationer sĂ„ rekommenderar jag att du byter betalmetod till faktura och sen aktiverar autogiroÂ
Inte heller tillfredsstÀllande med autogiro⊠vill betala med kort dÄ det bÄde Àr bonus & kopplat till mitt ekonomiprogram
Â
FörstĂ„r att det Ă€r nĂ„got som Ă€r viktigt för dig. DĂ€r du har kortbetalning behöver du kontakta vĂ„ran support varje mĂ„nad för att de manuellt ska skicka ut en specifikation till dig. Vi har ingen bĂ€ttre lösning idag för att vi endast har abonnemang till privatpersoner som vanligtvis inte behöver den typen av specifikation varje mĂ„nad.Â
DĂ€remot precis som min kollega skrev tar vi sjĂ€lvklart vidare din feedback och kanske har en bĂ€ttre lösning i framtiden.Â
Det hÀnder ibland! Skriv din mailadress sÄ skickar vi dig en lÀnk dÀr du kan ÄterstÀlla ditt lösenord.