Fråga

Kort spärrat för utgående samtal

  • 16 August 2021
  • 1 svar
  • 13 visningar

Hej!

Jag har nyligen ändrat från faktura till kortbetalning, och efter det fungerar det inte att betala. Telefonen är nu spärrad. Jag har kontaktat banken, och de har konstaterat att felet inte ligger där. Jag har också försökt att ändra betalmetod, men det fungerar inte heller. Banken säger att det beror på att de inte godtar betalningsförfrågningar från Vimla på 0,00 kronor. Detta är nog också anledningen till att betalningen i augusti inte går igenom. Jag har också kontaktat er support, men får inget svar eller hjälp därifrån.

 

Så jag vill betala, men kan inte. 

 

Kan ni fixa det här? 


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +33

Hejsan @Hasse S58!
Tack för att du skriver in till oss!
Ser att du har fått assistans via våran chatt support. 

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

Svara