Besvarat

kan inte byta kortuppgifer!

  • 4 augusti 2020
  • 2 svar
  • 27 visningar

Hej! 
Jag skulle idag uppdatera mina kortuppgifter då jag fått ett nytt kort men det stod endast att något gick fel så kunde inte byta kortet vilket gjort att betalningen inte gått igenom. Vad ska jag göra? 

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 5 augusti 2020, 10:54

Hej @Peter Niska,

Detta är pga av ett problem vi undersöker nu som har orsakat att vissa användare kan inte lägga in ett nytt kort som betalmetod i Mitt Vimla. Vi har en tråd där vi kommer uppdatera med mer information, här: https://forumet.vimla.se/betalning-faktura-23/kan-inte-laegga-till-ett-nytt-kort-som-betalningsmetod-i-mitt-vimla-laes-haer-foerst-10028

Visa original

2 svar

Hej!

Fick precis det här svaret i chatten för samma problem med att lägga in nytt kort och hantera obetald faktura, funkar inte för mig ännu men ska testa senare idag.
 

 

Användarnivå 6
Emblem +6

Hej @Peter Niska,

Detta är pga av ett problem vi undersöker nu som har orsakat att vissa användare kan inte lägga in ett nytt kort som betalmetod i Mitt Vimla. Vi har en tråd där vi kommer uppdatera med mer information, här: https://forumet.vimla.se/betalning-faktura-23/kan-inte-laegga-till-ett-nytt-kort-som-betalningsmetod-i-mitt-vimla-laes-haer-foerst-10028

Svara