HJÄLP BETALNING

  • 20 januari 2018
  • 6 svar
  • 1 visning

Re: [Skickas fakturan 1 nov eller 10 nov?](/topic/961/skickas-fakturan-1-nov-eller-10-nov)

@Viktor_Vimla snälla hjälp! Kan man swisha in till er? Mitt abonnemang spärrades imorse men behöver verkligen ha igång det så snabbt som möjligt!


6 svar

@Monica-Hasslöf

När du uppdaterat betalmetoden görs ett nytt försök på betalningen och när det går igenom kommer abonnemanget igång igen automatiskt, det kan dock krävas en omstart av telefonen :)

@jojohanna

Hejsan!

Jag ser att du var inne och uppdaterade betalmetoden den 20/1, så pengarna drogs från kortet, då kommer abonnemanget igång igen automatiskt :)

Samma här, har betalat idag efter lite strul med Klarna och hoppas på #viktor_vimla jag med

hoppas på @Viktor_Vimla min syster har samma problem, snälla hjälp! Pengarna finns på kortet så det är bara att dra annars också!

@Spotify

Jag gjorde det förra månaden men då måste man slå på det manuellt från vimlas sida!

@jojohanna

Hej, tidigare vet jag att man erbjöd betalning via Swish, men så vitt jag vet har man tagit bort den möjligheten idag (åtminstone verkar det rätt svårt att hitta någon tillförlitlig information om det). Tror tyvärr att du kommer vara utan telefon i helgen, det bästa du kan göra är att chatta med Vimla när dom öppnar på måndag kl 09:00. Vimlas support har stängt över helgen, men har du tur kanske @Viktor_Vimla har möjlighet att hjälpa dig även om det är helg.

Svara