Fråga

Fruktansvärt problem!

  • 5 januari 2021
  • 1 svar
  • 56 visningar

Jag betalade min räkning i helgen och var även i kontakt med Vimla support igår. Räkningen är på 340 och det var allt jag skulle betala. Fick meddelande idag om att betalning gått igenom så jag trodde allt var lugnt. 

Upptäcker nu att det inte står som betalat och detta pga det av någon anledning tillkommit 60 kr till räkningen det inte stod något om innan.

 

Det jag är orolig för är att mitt abonnemang kan stängas av och att det är helg imorgon. Räkningen skulle varit betald den 28:e och första påminnelse kom i söndags.

 

Jag kan inte mig veterligen kontakta vimla support förrän i övermorgon. När riskerar mitt abonnemang stängas av?


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Tom200 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara