Fråga om tipsning, omöjligt via chatten, utkastad för tredje gången på rad från chatten när jag haft mindre än 5 före mig i kön.

  • 26 februari 2020
  • 5 svar
  • 4 visningar

Vill ställa frågor om tipsning , men nu har jag blivit utkastad från chatten för tredje gången i rad när jag kommit ner under 5 före mig!!!!! Vad är det som händer?????


5 svar

Felskrivet

Användarnivå 7

Hej @Åke-Mattsson,

Kan du skicka mig ditt nummer och din sambos nummer via PM så kan jag kika på det och se till att alla rabatter och tipsningar står på rätt abonnemang?

Du kan skicka mig PM genom att klicka på mitt användarnamn och sedan på Skicka PM-knappen när du landar på min profilsida.

Jag värvad över min sambo i oktober, tror jag det var, från Tele2, nu har tipsrabatten saknats och när vi tittar närmare så visar det sig att hon har haft studentrabatt 😮 första månaderna och sen inget alls. Alla räkningar är betalda i tid så det har bara rullat på utan att vi har reagerat, autogiro.... Det är ju inga större summor det handlar om men det är alltid trevligt med lite rabatt. Jag vill inte skriva ut hennes tel.nummer här. För övrigt så är vi båda nöjda med Vimla, det har fungerat bra, minst lika bra som andra "lågprisoperatörer". Kanske skulle tiden man kan nå supporten behöva utökas för att gör det lite lättare för kunder med olika problem, speciellt nu med övergången till tvåan.

Mvh.

ÅM




Användarnivå 7

Hej @Åke-Mattsson,

Jag beklagar att du kunde inte nå supporten via chatten. Du kan alltid ställa din fråga här om tipsningar så kan jag svara på det här. :)

@Åke-Mattsson

Inget alls händer! Det är ett välkänt problem och Telenors Vimla verkar ignorera det. Ett mycket effektivt sätt att kort köerna för alla kunder med en massa olika problem. Man blir hänvisad till chatten, och där kopplas man bort.

Men det finns ju andra, fungerande operatörer.

Svara