Fråga

Försenad betalning ÄR BETALD!

  • 13 June 2021
  • 4 svar
  • 71 visningar

Hej! 

Jag har öppnat ett abonnemang åt min mormor på 85 år, i mitten på April-2021.

Förra fakturan som skulle varit betald den 28/5 missade vi helt. Då min mormors simkort blev spärrat för utgående samtal, så kollade jag upp det o såg att den var obetald. Min man och jag betalade in den igår via SWISH så fakturan för Maj är betald och nästa faktura ska betalas senast den 28/6.

MEN trots att vi betalde den försenade fakturan så funkar inte min mormors simkort, vad gör vi nu????

 

  //Mvh Lindha Gerling


4 svar

Har samma problem. 

 

.en ibland löser det sig om man tar ut sim kortet och startar om telefonen innan man sätter i sim igen.

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan @Lindha Anette Cecilia!
Detta vill vi självklart kolla vidare på!
Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Lycka till!

Det har jag så klart också gjort. Men inget svar därifrån än.

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan @elisabetpettersson !
Jag har skrivit till dig via mail. Hoppas kunna hjälpa dig där.

Svara