✅ Besvarat

För lte surf till för mycket betalning!?!

  • 6 June 2022
  • 4 svar
  • 716 visningar

Varför har det dragits 300, som var det priset för 100 gb som gällde när jag beställde det (55+), när jag bara fått 75 gb som ska kosta 280 och inte 300?

icon

Bästa svar av RobinL_Vimla 7 June 2022, 11:23

Visa original

4 svar

Varför kan man inte ändra från 55+ abonnemang tillbaka till ordinarie prislista? 

Användarnivå 2
Emblem +2

Hej @Johnny Stenberg,

I samband med denna ändring från oss, så har även det kosmetiska ändrats inne på Mitt Vimla också. Själva ändringen av ditt abonnemang kommer att ske den 1a Juli, men det står inne på Mitt Vimla att du redan är på 75GB-nivån. Detta stämmer inte, utan du ska få 100GB nu i Juni också vilket är varför vi har manuellt lagt på 25GB av surf på abonnemanget. Om du går in på Mitt Vimla nu, så ska du alltså ha dom saknade 25GB att tillgå nu!

Du kan alltid ändra mellan dom olika abonnemangsnivåerna, men att ändra typen på abonnemanget (under 18, student, 55+ samt ordinarie) är något man inte kan göra på egen hand. Dock kan vår support hjälpa dig med att ändra själva typen av abonnemanget.

Hej!

 

Har ungefär samma problem tror jag.. jag har inte ändrat på abonnemanget, utan jag ska ha 100gb/mån men fick förra och denna månaden bara 75gb! Varför blir det såhär? Behöver verkligen alla gb jag betalar för!

 

* Försöker ta bort bilden, mitt nummer stog där sorry

Användarnivå 2
Emblem +2

Hejsan @Fourh,

Okej! Det kikar vår support gärna på åt dig. Kontakta dom gärna!
Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (sommaröppet vardagar mellan 12:30-16:30).

Svara