Fel summa drogs igen.

  • 7 mars 2020
  • 2 svar
  • 6 visningar

Varför har inte mitt byte till lägsta abonnemangen jag gjorde gått igenom?!! Man får ingen bekräftelse på att man genomfört ett byte, får bara lita på att det ska funka men det gjorde det uppenbarligen inte. Det är 320:- draget från mitt konto när jag den 3 februari bytte ner till billigaste abonnemanget. Önskar svar denna gång.


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +53

Hej @Louise-Ingegerd-Helena-Bergman,

Du har en försenad faktura (Som strax kommer ske ett nytt dragningsförsök på). När en faktura ligger försenad går det inte att göra ändringar i abonnemanget så det är därför du inte kunnat ändra ditt abonnemang.

Jag har manuellt klickat ner dig till vårt lägsta abonnemang från och med månadsskiftet.

Mvh Emil

Jag såg det när jag gick in i appen av en händelse, och den är betald, men min fråga är VARFÖR får jag ingen påminnelse när pengarna inte dragits, och varför fortsätter abonnemanget att fungera såpass länge? Min obetalda faktura var ju för januari! Hur länge kunde jag ha haft en obetald faktura utan att upptäcka det? Jag gå absolut inte in i appen regelbundet. Jag ringer sällan och sms:ar nästan inte alls. Och surfen jag använder är i princip bara bakgrundsbaserad. Det här är ju något man bara vill ska funka utan att man behöver hålla på och bevaka det. Och det kom inte upp något meddelande i appen om att jag hade en obetald faktura när jag försökte byta ner mig för en dryg månad sen. Jag föreslår att ni byter ner mig från och med detta månadsskift, alltså 1 mars. Ni kan lägga summan i rabatt.

Svara