Fel debiterad.

  • 28 juli 2015
  • 1 svar
  • 5 visningar

  • Ny användare
  • 2 svar

Någon mer än jag som blivit debiterad flertal gånger för samma köp?

Köpte en vara på Google Play, betalningen gick igenom på 129.04:- . Senare samma dag får jag ett mail från Vimla om min kommande betalning på abonnemanget. Fick en chock när jag såg specifikationen. Enligt Vimla så har jag köpt samma vara från Google Play 5 gånger.

Har varit i kontakt med Google Play, och dom ser bara 1 köp som jag gjort på 129:-

Hon har gjort allt hon kan för att hjälpa mig. 

Enligt Vimla så har Google Play skickat flertalet dragningar, vilket inte stämmer.

Vet inte vad jag ska göra.


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Välkommen till forumet @TB! Något har helt klart blivit fel, @Viktor håller på att utreda. Vi justerade ju din faktura igår när du pratade med oss så det finns ingen anledning att vara orolig och jag känner inte till att någon annan råkat ut för en liknande sak. Som sagt, vi undersöker och återkommer när vi vet mer om vad som hänt i ditt fall! 

Svara