faktura hög

  • 3 augusti 2021
  • 1 svar
  • 26 visningar

Hej. Ändra abonemang till min dotter från 5 gb till 8 gb och det är 160 jag ska betala per månad. Har betalat in 100 kr för denna månaden men fick faktura på 300 kr slutet av augusti. Jag skulle behöva få kontakt med er på telefon för detta är fel tycker jag

 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +10

Hejsan @Kerstin Malin 

 

Självklart! Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Mvh/Abbe

Svara