Faktura "Berabetats" sen November - Telefon obrukbar utomlands

  • 7 januari 2020
  • 1 svar
  • 4 visningar

Hej,

Min novemberfaktura har fastnat i "Bearbetas" och varit så i flera månader nu. Decemberfakturan har dock kunnat dras utan problem.

Jag har varit utomlands tre gånger sedan november och ingen av dessa gånger har min telefon fungerat. Vänner med samma abonnemang har inte haft några problem. Varje gång har jag försökt kontakta er om detta, men får bara samma uppmaningar: återställa nätverksinställningar, välja operatör manuellt och aktivera utlandstjänster. Allt detta har jag redan gjort.

Jag ska åka utomlands om några veckor igen och om ingen kan lösa detta problem åt mig har jag inget annat val än att byta operatör.

Snälla hjälp!

/Niklas


1 svar

Användarnivå 7

Hej @carla,

Jag har vidarebefordrat ditt ärende till våra tekniker som måste titta lite djupare i varför novemberfakturan ligger fortfarande i detta läge. Jag återkommer så snart jag får svar från dem men ska se till att din mobil går att användes utomlands innan du åker!

Svara