Fråga

faktura

  • 6 July 2021
  • 1 svar
  • 29 visningar

Hej! 

Jag utökade mitt lagringsutrymme i iCloud för en kostnad på 9:- / månad. Denna kostnad

valde jag att få lagd på min telefonfaktura. Jag vill få bekräftat att så kommer att ske. Det står 

nämligen fel hemadress på mig och den gick inte att ändra då jag gjorde beställningen.

 

Med vänlig hälsning

Christina 


1 svar

Användarnivå 4
Emblem +21

Hejsan @Christina Josefsson Darboe!
Tack för att du skriver in till oss! 
Jag har kollat på ditt abonnemang och ser att det har lagts till betaltjänster 9kr på din nästkommande faktura så det stämmer. Du kan även kontrollera det själv på mitt.vimla.se>betalningar samt under förbrukning>betaltjänster. 

Har du någon annan fundering kan du kontakta våran support!

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Svara