✅ Besvarat

Faktura

  • 26 November 2020
  • 9 svar
  • 260 visningar

Jag skall betala en faktura i december har det aviseratso, men var är fakturan? Det är inte första gången som jag tvingas oroas för eb sådan enkel sak somatt ni lägger ut min faktura för betalning. Jag vill inte hamna på indrivninmg för att era rutiner är så bristfälliga.

 

Björn Looe

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 26 November 2020, 09:59

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

9 svar

Ska ni svara mig Vimla?

Vilken rörig support, Jag vet inte om ni överhuvudtaget fått frågan, Skärpning Vimlas . ni sysslar med kimmunikation . eller hur?

 

Verkar vara lekstuga för några hippis, Döp om er till Vimsa!

Användarnivå 6
Emblem +50

Du kan inte se den under betalning i ditt konto?

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Björn Looe,

Detta är vårt offentliga forum där användare hjälper varandra och där vi som arbetar på Vimla svarar på mer generella frågor :)

Om det är decemberbetalningen du undrar över så har den inte gått ut ännu så om du har kortbetalning dras den i början av december per automatik och har du faktura kommer den skickas ut i början av december och sedan förfalla i slutet av december,

För mer personlig hjälp rekommenderar jag chatten som du hittar på vimla.se/kontakt vardagar mellan 9-16.

Användarnivå 6
Emblem +50

Hej @Björn Looe,

Detta är vårt offentliga forum där användare hjälper varandra och där vi som arbetar på Vimla svarar på mer generella frågor :)

Om det är decemberbetalningen du undrar över så har den inte gått ut ännu så om du har kortbetalning dras den i början av december per automatik och har du faktura kommer den skickas ut i början av december och sedan förfalla i slutet av december,

För mer personlig hjälp rekommenderar jag chatten som du hittar på vimla.se/kontakt vardagar mellan 9-16.

sorry trodde det var december nu 🙂 Sjävklart så kommer den i början av december.

Vilken rörig support, Jag vet inte om ni överhuvudtaget fått frågan, Skärpning Vimlas . ni sysslar med kimmunikation . eller hur?

 

Detta är ett öppet diskussionsforum. Uppgifter om kundtjänst finns på https://vimla.se/kontakt/

Det händer ibland att någon anställd på Telenors Vimla-avdelning tittar in här, men annars är det mest andra kunder med problem som skriver här. Vi kunder får hjälpa varandra så mycket det nu går.

Hejsan! Jag har en faktura som jag har inte betalat och kan inte betala just nu början av månaden men jag vill betala slutet av månad så kan ni kolla på det. Jag vill inte att ni ska spärra min nummer också. 
Mitt nummer är +46724421043 

Namn : Abdiweli Abdulahi Adan 

Du behöver kontakta kundtjänst för ditt ärende. De har öppet vardagar 9-16.

Längst ner på denna sida ser “Kontakta supporten”. Klicka där.