Besvarat

faktura

  • 11 oktober 2020
  • 3 svar
  • 78 visningar

Hej, jag jag beställde ett kort som student för 3 månader prövning gratis, fast jag använde aldrig kortet då min mamma har redan beställt ett annat sim kort men sen fick jag faktura och nu fick jag ett annat även fast jag inte använde kortet elller öppnade den kan vi lösa det, för det är jätte viktigg fick två fakturor på 650 trots att jag inte ens la sim kortet i mobilen  mvh yousef

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 12 oktober 2020, 09:03

Hej @Youssefmadi,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @Youssefmadi,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Hej jag har kontaktat er på mail men har inte fått svar än behöver akut svar angående en väldigt viktig ärende tack mvh

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Youssefmadi 

Om du har ett akut ärende rekommenderar jag dig vår chatt, du hittar den på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16). Då får du prata med en supportexpert inom kort.

Svara