Fråga

Ej mottagna sms

  • 15 oktober 2020
  • 3 svar
  • 35 visningar

Tog idag emot ett meddelande om att jag har en obetald faktura trots flera påminnelser och att mitt konto snart spärras. Jag kollade hela sms-historiken, och jag har inte fått några sms från Vimla om det tidigare. Nu ska fakturan vara betald, men jag undrar vad som gjort att jag inte mottagit några meddelanden tidigare?


3 svar

Användarnivå 5
Emblem +8

Tog idag emot ett meddelande om att jag har en obetald faktura trots flera påminnelser och att mitt konto snart spärras. Jag kollade hela sms-historiken, och jag har inte fått några sms från Vimla om det tidigare. Nu ska fakturan vara betald, men jag undrar vad som gjort att jag inte mottagit några meddelanden tidigare?

Det är svårt att få hjälp med det här. Det är mest andra kunder som skriver och läser här. Prova med Vimlas kundtjänst

https://vimla.se/kontakt/

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Tattel 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Jag har fått hjälp av supporten. Det är tydligen fler som haft liknande problem och Vimla håller på att undersöka varför påminnelserna uteblivit.

Hur som är fakturan löst, så jag är nöjd!

Svara