Fråga

Bytt till annan mobiloperatör

  • 2 juni 2021
  • 1 svar
  • 28 visningar

Hej jag bytte till tele2 idag men jag har redan hunnit betalat vimla fakturan för denna månaden. Kan man få tillbaka de pengar på fakturan på de dagar jag inte kan nyttja då mobilabonnemanget hos vimla sägs upp innan månadens slut? 


1 svar

Användarnivå 2
Emblem +4

Hejsan @Mackan93 

Jag har kikat på ditt abonnemang och ser att ditt nummer kommer flytta från oss i slutet av Juni. Så ditt abonnemang hos oss ska vara aktivt tills ditt nummer flyttar till din nya operatör. 

Du är skyldig att betala månadskostnad till oss så länge är ditt abonnemang aktivt. 

Har du några frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig. 

Har du specifika frågor som gäller just ditt abonnemang så rekommenderar jag att du kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Trevlig helg
Mvh/Abbe

Svara