Fråga

Byta Adress

  • 5 januari 2021
  • 3 svar
  • 23 visningar

Varför kan jag inte ändra min/vår adress på dotterns abonnemang? Jag har rätt adress på mitt konto men inte dottern, vad är detta för amatörnivå?

 

Spärrade så en beställning på nytt sim-kort (5’e DECEMBER!!!) skulle skickas ut men inte ens det hände, ska det vara så krångligt att bara kunna byta adress i appen eller på eran hemsida?

 

ingenting fungerar som det ska med detta abonnemang till 100%, alltid är det något som strular.


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Izenoz,

Jag beklagar att du inte kan ändra adressen på din dotters konto. I fliken Kontoinställningar hämtar vi automatiskt adressen som den som ägar abonnemanget står bokförd på. Om du står som målsman på din dotters adress borde du kunna uppdatera adressen till den samma som på ditt andra abonnemang. Om det är någon annan som står för din dotters abonnemang hämtar vi automatiskt deras adress.

Om du chattar med oss kan vi dock verifiera dig som målsman på din dotters abonnemang och manuellt ändra adressen eller eventuellt skicka ett nytt SIM till en annan adress. 

Chatten hittar du via vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och är öppen vardagar mellann 09-16.

Det går inte att hämta adress på dotterns ”Mitt vimla”, då hade jag givetvis inte skrivit om problemet här. 
 

Jag står även som målsman, hon är även skriven hos  mig.

 

se över era system, detta är under all kritik

För att klargöra, det är jag som har två abonnemang, ena adressen är rätt medans den andra är FEL.

 

Skrev till eran Mail, ”hej@” som tillhandahålls från eran hemsida, detta svaret fick jag från mailservern:

 

We're writing to let you know that the group you tried to contact (hej) may not exist, or you may not have permission to post messages to the group. 

 

Ni tappade 5 kunder, visst att man ska göra mycket på eget bevåg, men detta är milt sagt bedrövligt.

Svara