Fråga

Betaltjönster för 3000kr???

  • 9 januari 2021
  • 1 svar
  • 58 visningar

Drogs nyss över 3000kr för ”betaltjänster”.

kontot är Inte aktiverat för betaltjänster/samtal då det är min 11-åriga dotter som har det. 
står ej heller specat vad som är köpt?

har abonnemang för 100kr i månaden , så det var en chock. Man har väl rätt att se spec? Konstigt o sjukt dåligt att det inte specas vad det gäller el vart köpen gjorts ?  Om det ens gjorts några köp….  man kan ju undra. Hoppas på snabb återkoppling från @vimla 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Stina Maria Therése 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig

Svara