Besvarat

betalningstjänst

  • 11 oktober 2020
  • 1 svar
  • 61 visningar

Hej ! Varför ska jag behöva betala betalstjänsteär på 281 kronor? Förra betalning var på två månader och jag kontakta er för att ni skulle ändra det men jag fick inget svar. Och nu helt plötsligt ska jag betala 281 kronor för betalningstjänster? Jag kommer förmodligen avsluta hela mitt abonnemang om ni fortsätter såhär. Detta är oacceptabelt

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 12 oktober 2020, 09:17

Hej @ZEINAB MOHAMMED REDA HUSSEIN,

För att vi ska kunna se över vad som hänt och vad du blir debiterad för behöver du kontakta hej@vimla.se via e-post eller komma in i chatten på vimla.se/kontakt

Du kan även se specifikation för vilket företag som debiterat dig för betaltjänster via mobilabonnemanget genom att logga in på Mitt Vimla → Förbrukning → Visa betaltjänster.

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @ZEINAB MOHAMMED REDA HUSSEIN,

För att vi ska kunna se över vad som hänt och vad du blir debiterad för behöver du kontakta hej@vimla.se via e-post eller komma in i chatten på vimla.se/kontakt

Du kan även se specifikation för vilket företag som debiterat dig för betaltjänster via mobilabonnemanget genom att logga in på Mitt Vimla → Förbrukning → Visa betaltjänster.

Svara