Betalningsproblem

  • 30 January 2020
  • 5 svar
  • 57 visningar

Hej. Jag har försökt få tag på er i flera månader via chatt och mail men kommer aldrig fram. Ni har ej dragit från mig i flera månader fast jag haft pengar på kontot. Jag vill ändra betalmetod samt få uppgifter så jag kan betala in allt jag är skyldig. XXXXXXXXXX


Inlägget redigerat pga personuppgifter. @Vimla_Felix 2020-01-31


5 svar

Användarnivå 6

Hej @Harri-Florin,

Jag ska kika på ditt abonnemang nu och återkommer inom kort med hur vi kan löser det på bästa sätt!

Tjena Vimla_Felix, jag ser att ni har försökt och dragit pengar från mitt kort och det står att det inte går att dra pengar fast jag har pengar på kortet?

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @Kent Mikael Thorén 
Det stämmer att din första dragning för maj nekades. Bästa sättet att ta reda på varför är att kontakta in bank eller vår support via chatt. du hittar den mellan 9-16 vardagar via mitt.vimla.se eller vimla.se/kontankt 

 

Hej,

jag tänkte betala månadsfaktura men det går inte och utföra betalningen, det dyker upp en text som säger “Hoppsan! Något gick fel, testa igen on en stund” och har försökt hela dagen.

vad ska jag göra? 

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @Amir Abdiaziz 

Din första dragning nekades men du har betalat nu efter upprepade förösk och allt ser bra ut :)

 

Svara