Fråga

Betalningsproblem

  • 12 June 2021
  • 1 svar
  • 13 visningar

Hej!

Jag har skapat en abonnemang till mitt barn men jag får inte fakturan på mail. Dessutom kan jag inte skapa ett konto på vimlas app på hennes telefon.

Hur kan jag lösa det?

Mvh


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +10

Hejsan @Dimitra 

 

Självklart kan du få alla fakturor skickas till din mailadress om ni har faktura som betalmetod på abonnemanget. Det gör ni på mitt.vimla.se → logga in på hennes abonnemang → kontouppgifter → lägg till faktureringsmail 

 

Kontot är redan skapat på hennes abonnemang. Du loggar in på samma mailadress som är kopplad till abonnemanget. Vet du vilken mailadress som är kopplad till abonnemanget? 

Har du glömt lösenord så kan ni återställa det Här

Hoppas att det lösa sig, annars så är det bara att höra av dig så hjälper vi självklart dig vidare

 

Mvh/Abbe

Svara