Fråga

Betalningsproblem

  • 1 oktober 2020
  • 1 svar
  • 22 visningar

Tyvärr råkade jag inte ha pengar på kontot när Vimla skulle dra månadsavgiften.

Fick SMS om det.

När jag går in i Appen eller  Mitt Vimla så finns en knapp att trycka på där det står betala.

Har gjort det nu ett antal gånger.

Det enda som händer är att det kommer upp en ruta där det står att jag kan göra ett nytt försök om.. och så en timer som räknar ner från en minut.

Totalt obegripligt alltså. Vad i hela friden betyder det?

Hur betalar jag? Vill ju inte få kontot spärrat.

Och ja. Det finns pengar på kontot nu.


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej @Ulf Bäcklund ,

Vänta ett litet tag och prova igen så borde det fungera bättre :) Just nu när vi drar pengarna blir det lite kö och “betala nu” är inte riktigt betala nu då det ligger ett X antal betalningar före som ska gå igenom.

Du behöver inte oroa dig för att bli spärrad än - Spärrarna lägger vi på i mitten av månaden om betalning fortfarande skulle utebli.