✅ Besvarat

Betalning som inte registrerats

  • 14 December 2020
  • 2 svar
  • 218 visningar

Hej.

Jag skriver i min fars ställe. Hans betalning av hans abbonemang har på något sätt inte blivit registrerat av er. Summan har dragits från hans bankkonto men han har fått en påminnelse av er. Var kan felet vara?

icon

Bästa svar av Arm1n 14 December 2020, 15:37

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

2 svar

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Helge 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Användarnivå 4
Emblem +13

Mitt bästa tips är att ni vänder er till Vimla supporten på chatt då får ni direkt hjälp med sådant då de skulle kunna också verifiera identitet med Bank-ID antar jag.

De jobbar vardagar mellan 9-16 här https://www.vimla.se/kontakt .