Fråga

Betalning, nytt kort, HJÄLP

  • 20 August 2020
  • 1 svar
  • 531 visningar

Hej!

Förlorade mitt bankkort häromveckan, och innan det nya hann komma hann betalningen för augusti bli försenad. Har nu registrerat ett nytt kort men verkar som att den nya betalningsmetoden bara gäller framtida betalningar (??), då jag får meddelande “hoppsan, något gick fel” när jag försöker betala augustifakturan, trots att det nya kortet visas som registrerat. Har fått varnings-sms om att mitt abonnemang kommer att stängas av om jag ej betalar augustifakturan, och då jag ska iväg till fjällen ENSAM i helgen vill jag såklart inte att det ska hända. 

Tacksam för snar hjälp!!!

MVH

 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Hejhannoi112,

Jag kan se att du ändrat till faktura och att månadens betalning gått ut som faktura istället. Du riskerar därför inte att spärras inom det närmsta! 

Fakturan förfaller den 28/8 och du spärras om den blir mer än 10 dagar sen också.

Svara