Betalning Billogram

  • 4 januari 2020
  • 2 svar
  • 22 visningar

Jag råkade skriva fel ocr nummer på min betalning. Tog fel månad vilket betydde att jag betalade in 2 ggr för samma månad. Fick därefter tillbakas pengarna via AVI. Varför kan de inte sättas in på det konto det kom ifrån? Nu får jag ju betala 40 kr i aviavgift för att lösa in avin. Tacksam för svar


2 svar

Hej ! Var finns ocr numret,inget händer när jag går till översikt och inte till öppna faktura.

 

mvh/Maj-lis

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej @Lennart Stenemyr,

Det ska skickas tillbaka till samma konto men ibland blir det en AVI istället (jag vet inte varför). Hör av dig till hej@vimla.se med ditt telefonnummer och att Emil på forumet godkänt att vi drar av 40 kr på din nästkommande faktura för att täcka upp för kostnaden att lösa ut den.

Hej ​​​​@Rolf Åke Thulin,

OCR-numret ska finnas på fakturan du öppnar via Mitt Vimla men just nu finns tyvärr inte den knappen tillgänglig (vi har en felanmälan på det). Du hittar även fakturan i din mailinkorg då den även går ut via e-post och på den hittar du belopp, OCR samt bankgiro.

Svara