Fråga

betalning

  • 1 juni 2021
  • 4 svar
  • 31 visningar

Hej mitt abonnemang  har pausat för att betalningen inte gick igenom. Jag försöker betala den manuellt  men hittar inte räkningen  och kan heller inte avbryta  pausen. Hur gör jag . 


4 svar

Emblem +3

Hej @Bryan

Tack för att du kontaktar oss! 

Jag kan se att det finns något obetalt sedan tidigare som har orsakat pausningen av ditt abonnemang. Om du går in på “Mitt Vimla” → “Betalningar” → Klicka sedan på “hämta fler” så kan du se om det finns något obetalt sedan tidigare. Klicka på “betala” vid det som är obetalt. När det som är obetalt inkommit till oss kommer ditt abonnemang automatiskt aktiveras igen. 

Tveka inte på att återkomma om det dyker upp frågor eller funderingar.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag! 



 

Hej jag hade tydligen 2 som inte var betalda. Men kunde bara bearbeta en till betalning men den i januari gick inte . Hur gör ja då

Emblem +3

Hej igen @Bryan

Jag förstår, då rekommenderar jag dig att du kontaktar våran support. Detta så vi kan se över andra betalningsalternativ tillsammans där.

Du hittar våran support här: 

Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Jag önskar dig en trevlig dag! :) 

Jag löste  de 

 

Svara