Fråga

betalning

  • 4 januari 2021
  • 3 svar
  • 39 visningar

Hej jag fick ett sms igår natt att jag inte har betalt min faktura för december måndag, så jag tog och betalade fakturan igen, fick ett sms precis om att det blev ett fel att fakturan redan var betald, tänkte se skickar ni tillbaka pengarna?


3 svar

Användarnivå 5
Emblem +39

Du behöver kontakta supporten via chatten. Forumet är ingen support kanal utan det är för mest diskussioner men har dem tid så titta dem in ibland.

Chatten finns på https://vimla.se/kontakt/ och på https://mitt.vimla.se/ vardagar 09-16.

Hoppas dem fixar det omgående.

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Elmir,

Jag beklagar att du fick det felaktiga SMS om din obetalda faktura. Eftersom dessa betalningar sker via Billogram kommer de att automatiskt återbetala alla dubbla betalningar automatiskt antingen direkt till ditt bankkonto eller via värdeavi som du får i posten.

Du kan läsa mer om hur återbetalningar sker på Billograms egen sida: https://billogram.zendesk.com/hc/sv/articles/360002520620-%C3%96verbetalad-faktura

Om du har flera frågor kring din dubbelbetalning är du alltid välkommen i vår chatt så kan vi hjälpa dig vidare. :slight_smile:

Man få r inga svar..

 

Svara