✅ Besvarat

betalning

  • 1 October 2020
  • 2 svar
  • 215 visningar

Jag undra varför jag fick betala 582 kr förra månaden jag har ett abonnemang på bara 300.

icon

Bästa svar av Vimla_CM 1 October 2020, 10:14

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

2 svar

Användarnivå 7

Hej @Helena Katharina,

Jag har kikat på ditt abonnemang och ser att du uppgraderade abonnemanget på 2020-08-17 från 3GB per månad till 100GB. När du uppgraderar ditt abonnemang i mitten av månaden får du omedelbart skillnaden i data från din tidigare datanivå till din nuvarande.

Eftersom man betalar månadsavgiften i förskott men uppgraderingen skedde i mitten av augusti kommer beloppet för den extradata man har fått under månaden först på din nästkommande faktura. I ditt fall är mellanskillnaden från 3GB till 100GB nivåer 250kr + 350 kr för de 100GB du fick i början av September, ger total på 600kr - en studentrabatt på 50kr + ett samtal du gjorde till ett utländskt nummer på 7,80kr. 

Jag ser dock att en ytterligare studentrabatt har hamnat på ditt abonnemang som debitering istället för kreditering och då visas det fel belopp. Jag ska redigera och kreditera din faktura så att rätta beloppet visas (557,80kr) istället för 582kr).

 

har forsögt att betala en faktura for no 0704699309 det virket som dette ar totalt umugligt från vimla får jag icke annat svar end att jag skal betal via mit vimla ar det så svärt att få en bank eller post no så jag kan betala nu hoter di med att stänga no på onsdag så jag må jo skaffe mig 2 nya abb lige ledes ar det icke bar mig der går men hele familien med omgang