✅ Besvarat

betalning

  • 7 August 2020
  • 5 svar
  • 101 visningar

Min betalning gick inte igenom eftersom jag fått nytt betalkort. Jag har lagt in det nya men “något gick fel, försök igen senare” kommer upp när jag försöker betala.

icon

Bästa svar av Vimla_CM 7 August 2020, 15:48

Visa original

5 svar

Användarnivå 6

Hej  @Evelina Viktoria Linnéa,

När försökte du sist att lägga in nya kortuppgifter? Vi hade en bugg som orsakade detta problem dock det anses vara löst nu. Kan du testa att lägga in ditt nya kort igen, och om du fortfarande får samma meddelande skulle jag be dig att chatta med oss, då kan vi verifiera dig och hjälpa dig vidare. 

Hej!

Jah har problemet med mina betalning för att det ökar i september men jag har betalet 100 sek avgiftmånad men kommer på  nästa september 190 sek och 90 sek var betalstjänster , snälla kan ni föklara det på mig? Vad betyder betalstjänster ?

Mvh

Francis

 

 

 

Svara