Betalmetod Problem

  • 27 februari 2019
  • 1 svar
  • 4 visningar

I januari detta året skaffa jag Vimla och ändrade omedelbart betalmoden till Autogiro via BankID och allt gick som det skulle.


Nu har betalmetoden ändrats till E-post även då jag själv ej gjort det.

Går inte heller att ändra metoden numera, är det ett tekniskt fel hos er eller vill ni så gärna skicka ut mails så ni påtvingar ändring av betalmetod?


Tänker inte betala manuellt varje månad, kan glömma det ibland och då sitter man ju i klistret.



1 svar

Användarnivå 5

@Simon-Magné

Det låter som om du blivit flyttad till vår nya betalpartner Billogram.


Den första betalningen skickas då alltid ut som faktura. När du öppnat den fakturan så kan du välja att lägga upp framtida betalningar på autogiro såhär: https://support.vimla.se/articles/article/byt-beta...


/Alex

Svara