betalin

  • 8 april 2021
  • 1 svar
  • 18 visningar

Hej jag kan inte betala mina fakturor hos er ni tar inte emot mitt kort och jg kan inte betala på nåt sätt alls, varje gång jag trycker på betala knappen kommer det upp att det är fel och att jag ska försöka igen om en stund, gjorde det tusen gånger och det funka ändå inte, jag vill avsluta mitt abonnemang hos er på vimla, kan ni skicka en faktura på det som ska betalas och avsluta mitt abonnemang därefter, jag vill inte har kvar er en månad till, det är det sämsta mobilabonnemang jag haft i hela mitt liv kan inte ens avböjda min telefon utanför Sverige och ni har inte nån ordentligt support varje gån man ska kontakta er tar de 2 månader för att få ett problem löst. Så kan ni hjälpa mig innan denna månaden e slut så hade det varit schyst

 

mvh Malik ali


1 svar

Användarnivå 1
Emblem +4

Hej @Malik27ali 

Jättetråkigt att höra att känner så, men självklart ska jag hjälpa dig med ditt ärende.

Ang dina fakturor så ser jag att du inte har någon obetald faktura på ditt abonnemang. Så om du vill avsluta ditt abonnemang kan du göra det på mitt.vimla.se → inställningar → avsluta abonnemang. 

Har du mer frågor eller funderingar så behöver du kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16). Då ditt ärende kräver personliga uppgifter och här är vår offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut

Mvh/Abbe

Svara