Fråga

betalat förmycket.

  • 8 januari 2021
  • 1 svar
  • 13 visningar

Hej!

Jag lånar tråden. Jag har fått samma utskick om att jag har en obetald faktura, betalade de 150 kronorna direkt, sen fick jag ett nytt meddelande om att det var felaktigt.

Problemet är att det inte är första gången detta händer. Sist gång fick jag tillbaka summan som en värdeavi, ...som kostar 50 kr att lösa in. Jag misstänker att jag kommer få en värdeavi igen med ånyo inlösenavgift på 50 kr. Kan ni på vimla se till att jag får en återinsättning på mitt konto istället då det trots allt ni som gjort fel?


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Jesper00 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara