betalat för mycket

  • 14 januari 2021
  • 1 svar
  • 12 visningar

Hej,

 

jag fick ett sms av er 4/1 att jag inte betalat Decembers faktura, så jag fick en påminnelse avgift och betalade er omgående efter smset. Sedan fick jag ett till meddelande att det var ett felutskick samt att jag kunde ignorera det. Har ej fått återbetalning på den såkallat ”felaktiga” fakturan + påminnelseavgiften.

jag vill att ni återbetalar det till mig omgående.

 

tack på förhand.

 

mvh 

Emmi Olsson


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Emmi Anita Josefin 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara