✅ Besvarat

betalat för mycket

  • 4 januari 2021
  • 2 svar
  • 84 visningar

Hejsan! Fick sms idag om att jag inte betalat förra månaden. Gjorde det direkt, fick nu ett sms om att det inte stämde och att jag hade visst betalat förra månaden. Hur får jag tillbaka mina pengar? 

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 4 januari 2021, 15:18

Jag beklagar verkligen att du fick det förrvirrande SMS som en obetald faktura, och att du då betalade dubbelt. Eftersom det har gått via vår betalpartner Billogram kommer alla dubbla betalningar att återbetalas till dig automatiskt. 

Mer information kring detta finns på Billograms egna hjälpsidor: https://billogram.zendesk.com/hc/sv/articles/360002520620-%C3%96verbetalad-faktura

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Jag beklagar verkligen att du fick det förrvirrande SMS som en obetald faktura, och att du då betalade dubbelt. Eftersom det har gått via vår betalpartner Billogram kommer alla dubbla betalningar att återbetalas till dig automatiskt. 

Mer information kring detta finns på Billograms egna hjälpsidor: https://billogram.zendesk.com/hc/sv/articles/360002520620-%C3%96verbetalad-faktura

Hej!

Jag lånar tråden. Jag har fått samma utskick om att jag har en obetald faktura, betalade de 150 kronorna direkt, sen fick jag ett nytt meddelande om att det var felaktigt.

Problemet är att det inte är första gången detta händer. Sist gång fick jag tillbaka summan som en värdeavi, ...som kostar 50 kr att lösa in. Jag misstänker att jag kommer få en värdeavi igen med ånyo inlösenavgift på 50 kr. Kan ni på vimla se till att jag får en återinsättning på mitt konto istället då det trots allt ni som gjort fel?

Svara