Apropå "luriga asterisker"...

  • 3 maj 2017
  • 3 svar
  • 1 visning

  • Hej Vimla,

tips - välj partners som lirar med er egna ambition och vision!

Som kund skiljer jag inte på tjänst och betalning för tjänst. Ni kan leverera hur bra som helst enligt er vision, men sålänge er betalningspartner inte gör det kan ni inte nå era mål!

"Vimla startades med en övertygelse om att göra saker annorlunda och vara ett schysst företag, med bra villkor och erbjudanden. Inga luriga asterisker, hala säljare eller lull-lull för att sälja mer. Ingen bullshit liksom."

Nuvarande betalningspartner har väl "luriga asterisker" som affärsidé?

Byt partner till en som lirar med er vision!



3 svar

Användarnivå 6
Emblem +6

Eftersom vimla är ett schysst företag lyssnar de på sina kunder. https://forumet.vimla.se/topic/1932/betalning-beta...


Betalpartner kommer att bytas under året.

"Det var det bästa jag hört sedan jag konfirmerades !" Kan man få det som sommarpresent ?

Användarnivå 6
Emblem +5

@Stefan-Bengtsson för att man inte skall bli besviken så är det nog bäst att ställa in sig på julklapp 😉 Sådana här projekt tenderar att dra ut på tiden är min erfarenhet.

Svara