Fråga

abonnemanget aktiveras ej

  • 8 juni 2021
  • 2 svar
  • 28 visningar

Jag betalade min räkning i efterhand, men mitt abonnemang har inte aktiverats ändå… uppskattar snabba svar


2 svar

Hej!

Har exakt samma problem denna månad. Normalt efter betalning kommer ett SMS om att betalning gått igenom med instruktioner om att starta om mobilen för att kicka igång abonnemanget igen.

 

Detta har denna månad inte hänt. Istället har jag ett meddelande om en failad betalning och två “obetalda” fakturor varav en är Juni månads som förfaller först den 28:e och sedan Juli som ej skapats ännu.

Tänkte kontakta chattsupport angående detta men har ej tid att göra så förrns på torsdag då jag inte har något internet utanför hemmet!

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Andre.wegner,

Jag kan se att du är fullbetald och att ditt abonnemang nu hoppat igång igen. Har du fortfarande problem bör en omstart av telefonen hjälpa :)

@KimPOX jag ser att du redan varit i kontakt med Amanda och fått hjälp med detta! :) 

Svara