3 månder data mängd som inte kunnat använda

  • 2 februari 2016
  • 6 svar
  • 1 visning

Har inte kunnat använda mitt ny vimla sim kort . Har en mobil med en sim kort.
I 3 månder hade jag upp sägning tid kvar telenor.

Kan jag få tillbaka data mängd som inte har använt. Mitt nummer flytt blev klar i natt.

Är det tekniska möjligt ?

6 svar

Du får chatta med Vimla om detta. Tror inte ngn vet här.
Användarnivå 4
Emblem +1

@Gabor Har du fått hjälp? I nuläget är det bäst att du kontaktar Vimla-gänget direkt, antigen mejlledes eller via chatten som är öppen vardagar 09-17 (med lunchstängt 12-13). Du hittar mer info här: https://vimla.se/kontakt

Användarnivå 2

Spontant känns det märkligt att komma med det önskemålet i efterhand istället för att ordna det innan du beställer vimla-kortet... Vimla brukar vara bra på att ordna så man slipper betala dubbelt eller för saker man inte kommer utnyttja om man tar upp det med dem när man beställer. Vet inte hur de hanterar det i efterhand.

Jag tog hjälp i från en dator. Fick svar. Fått tillbaka mina gb. Det var förstånde Goodwillie lite amrikansk kultur göra kunde nöjda.
Tack vimla.. Rena bingo vinsten
Användarnivå 6
Glad att det ordnade sig. Vimla brukar vara tillmötesgående med sådant här.

Svara