✅ Besvarat

ingen täckning UK

  • 12 September 2020
  • 2 svar
  • 66 visningar

HEJ! Jag får inte igång min mobil efter att jag betalat månadsavgiften. Ingen täckning visas och helt plötsligt kan ingen ringa varken in eller ut. Jag jobbar i Storbritannien/UK och är beroende av att ringa hem. Behöver hjälp ASAP. 

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 14 September 2020, 08:47

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Kerstin Blomkvist23 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Hej Emil!
chatten är inte öppen trots kl 10.43. 
trodde jag skulle få hjälp idag. Är beroende av min telefon nu. 
tack.