Varför får jag ingen täckning i Kroatien nu trots att jag hade täckning i en vecka? Får inte fram något förslag på nät härifrån.
Hej @Yvonne-Heurlin
Om du tappar täckningen kan du prova att välja en operatör manuellt.
Om du har en Android:
inställningar > Anslutning > Mobilnätverk > Nätverksoperatörer > Sök efter nätverk
Om du har en iPhone:
Inställningar > Operatörer > Bocka ur auto
Du kan även prova att låsa telefonen till 3G-nät.
Prova också att ta ur simkortet, gör en omstart av telefonen och stoppa sedan i simkortet igen. Upprepa sedan ovanstående steg.
Hjälper inte detta så kan du ta kontakt med oss i chatten (13-17) så hjälper vi dig felsöka direkt! 👍
Hoppas du har en härlig resa!
Föreslagna åtgärder fungerar inte för mig tyvärr
Hej
Kontakta gärna vår support så ska vi hjälpa dig vidare med detta.
Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).
Svara
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.