Fråga

simkort slutat fungera

  • 11 November 2020
  • 1 svar
  • 32 visningar

Hej ser många som har bytt till simkort 2.0 som detta har hänt för men jag har inte ändrat något eller gått över till något nytt men mitt simkort fungerar inte längre hur får man hjälp med detta?


Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 7

Hej @MrGibbons,

Jag har kikat på ditt abonnemang och ser att det beställdes ganska nyligen, som betyder att du redan använder Vimla 2.0. 

Vi har desvärre en driftstörning för tillfället och jobbar på att lösa det så snart vi kan. Här är en länk till vårt forum där vi kommer uppdatera när det är löst. När det är löst kan du behöva starta om din mobiltelefon för att det ska hoppa igång.

https://forumet.vimla.se/driftinformation-32/2020-11-11-problem-med-taeckning-och-samtal-11830